Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

mandag 25. november 2013

Snikende jul...

Gledelig ukestart!
Ja her kommer pynten snikende litt å litt...
Kom å ta en titt....hi,hi.....
 

Ganske så likt som sist jul...

 

Siden jeg har drømmeprinsen får frosken
pent stå ukysset ;))
 

En søt liten familie som darlingen har kjøpt...
Han liker pynt (nesten) like godt som meg (puh)!

 

En nissefar MÅ vi ha...
 

Jeg pynter med vinrødt sammen med lys rosa.
Kommer litt farge til etter hvert.
 

Så er det disse skjønningene da...

Da er det litt jul i huset og masse mer skal det bli
hi hi hiii ;)
 

Ønsker alle en herlig uke
med eller uten snikende julepynt !

Smil og klem
Camilla.
 

19 kommentarer:

  1. Å hildrande du så lekkert!Skal si du har svingt deg i dag og fått i stand jula i heimen!!!!!!!!! Alle skjønne dyra dina da,bare Cæsarpusen som mangler julesløyfe nå så er alt på plass????
    Her tørker gulvet uliiiidelig skate,gikk mye fortere i går på Martine sitt rom men der er varme i gulvet så det har vel noe med det å gjøre.PÅ stuen er det straks mer gulvkaldt....brrr!
    Ser ikke ut til det kan bli noe julepynting på leeeeenge om det skal gå så sent mellom strøkene"
    Så da får jeg vel sitte på data´n og flane litt til da - var jo ikke så aller verst desse bildene dine da vet du!!! :D
    Nydelig jul i Cammlia Style!Fole fint!Dødslekkert!Hahaha....
    Toveklem.)

    SvarSlett
  2. Dette var bare dåånekoselig.
    Skjønneste julepynten ever. Og familien som Darlingen kjøpt var bare så søte.
    Hjortene og. Og nissen. Ja alt sammen. Jeg har henge opp en stjerne nå på soverommet.
    MÅTTE bare.. hihi-
    Idag fikk jeg lyst å pynte pepperkakehus med barna. Jeg sier barna selv om MAlin er 18 år snart.
    Rart å tenke på ikke sant.
    Ellers koser jeg meg nå i dette vakre vinterværet.
    Håper du også koser deg. Og gleder meg til å se ditt vakre tre igjen .
    Klem klem klemmm

    SvarSlett
  3. Jeg har også så vidt begynt å pynte litt - en herlig tid vi har foran oss nå :)

    SvarSlett
  4. Ååååå...for en herlig start på Julen :) blir helt satt ut av hvor nydelig du har det vennen:)
    Skulle så gjerne vært innom deg en gang:) dette var bare utrolig koselig å få ta del i, trenger litt inspirasjon om dagene:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Ååhh himmel så lekkert, Camilla!! Jeg har aldri brukt rosa til jul, dette her ble jo så delikat og vakkert. Jeg begynner pyntingen i slutten av uken:)

    Ha en flott kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. meg igjen...er det ok at jeg bruker noen bilder hos deg på pinterest...legger så klart link tilbake til den skjønne bloggen din:)

    SvarSlett
  7. Å det er bare HERLIG min venn.... faktisk heeeelt fantastisk!
    Og som vanlig blir jeg bare GLAD av å se på bildene dine...DET er ren hverdagslykke det :)
    KLEMMER VIBEKE

    SvarSlett
  8. Er ingen snikene julepynt her enda nai.
    Blir nok ikke med det første heller, så få
    orden på loppebutikken først, og så skal jeg en
    tur til Jæren noen dager. Men når jeg kommer
    tilbake derfra blir det full fart på pyntingen.
    Veldig koselig pyntet hos deg.
    Jeg har ikke nisser, men skulle jeg hatt det,
    måtte det blitt en nesten hvit. Ikke ulik den du har.
    Den var fin.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  9. Såå lekkert du har pyntet,herlig. <3 Jeg pynter litt senere, vasking pågår her huff kjedelig det, morsommere å pynte. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem.

    SvarSlett
  10. Gjett om eg klør i fingrene etter å starte julepyntinga...
    På søndag går startskuddet her - gleder meg!!
    Nydelige bilder og sååå lekker pynting:)

    Ha ei finfin uke :)
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  11. Kjære Camilla ,,
    ja du kan dette med å pynte og gjøre det koselig du ..nydelig !
    Så søtt lite juletre ♥
    Kos deg videre i uken !
    klem Anne

    SvarSlett
  12. Så utrulig nydelig Camilla,dei søte dyra og så fint med treet du har pynta:)må sjå om eg kan finne meg et lite tre eg og så kan eg pynte det for er så fint å ta naturen inn i hus:)
    Så fint å pynte med fargene dine❤️
    Ønsker deg ein flott dag skjønneste deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Elsker bare ALT ved pyntingen din Camilla,har ikke sett rosa julepynting før du kom i blogglandia :)
    Super LEKKERT!!!!!!

    God klemmmmmmmmmm

    SvarSlett
  14. Så nydelig du har pyntet Camilla!!!
    Herlig med rosa og hvitt.
    Ikke mye rødt hos meg heller til jul.
    Går i hvitt, grønt og zink, svibler, mose,
    små grønne trør og kongler.
    Blir litt rødt ute på trappa og oppe på tv stua til ungene.

    Ha en superfin dag skjønne venn.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  15. Hei igjen Camilla! Så nydelig du har pyntet! Så flotte de isbjørnene var! Her råder fremdeles influensaen, men jeg håper jeg blir bedre i løpet av uken. Så jeg også kan få vasket og pyntet litt her! :)

    SvarSlett
  16. Åh vad otroligt fint du pyntat!!! :) Vad mysigt med spisen och dom fina djuren och en mysiga o fina tomten!!! Vilken inspiration!:) Jag börjar så smått fixa inför advent och jul här hemma....det är ju sååå mysigt! Blir blomstershopping i veckan!
    Ha en fin dag och en vacker Advent!/Nettan

    SvarSlett
  17. Kjære Camilla,
    jeg finner knapt ord! Så nydelig og du er så god på detaljer!
    Vakkert! Et ord som beskriver alt! :-)

    Nydelig header det ble på bloggen også! :-)

    Tenker du koser deg nå! Nyt det Camilla!
    Stor klem!

    SvarSlett
  18. Å DU FLINKE
    DILLEMOR
    SÅ MASSE FINT
    FLOTT ONSDAG TIL DEG SØTE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  19. Så lekkert med rosa julepynt! Og jammen er du heldig som har en mann som liker pynteting:-) Kos dere masse i førjulstida. Klem fra Berit

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)