Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

tirsdag 19. november 2013

Hei hå nå er det....

Om det ikke er jul riktig ennå,ja så er det julestemning utendørs!
 

Camilla fikk akutt julestemning...
SÅ jeg har syndet...litt da....
Rosa julestjerne...
 

MEN jeg er ikke like "craisy"som i fjor jul...
Da var det julemusikk i september!

 

På søndag hadde vi koselig besøk!
Bakte kringler og nye pepperkakecupcakes.
Denne gangen fikk min venn Tor(o) være med.
Super enkelt og godt.
Bare malte pepperkaker ca 20 stk og blandet det
sammen med min venn Toro lyse muffins.

 

Frostingen lager jeg selv.
Melis, smør,kremnaturell ost,vaniljedråper og litt sitronsaft.
Jummmmy!

 

Så til slutt en liten søt sak som jeg er SÅÅÅÅ
glad i og ENDA mer allergisk for!
Rååååsa svibel....
Får pent stå i mitt lille lysthus,så får jeg snikmyse
på den igjennom vinduet!
INGEN jul uten svibel og kristorn;)

Hei hå---Håper at alle har det bra!

Klem Camilla ;)
 

16 kommentarer:

  1. Ja så brått ble det julestemning...hvertfall utendørs :)
    Forsvinner nok like fort som den kom!
    Nydelige muffins...disse er til å få vann i munnen av :)

    Ønsker deg en fin dag videre Camilla

    SvarSlett
  2. Misunner deg ikke snøen nei.
    Men de kakene kunne jeg godt tenkt meg.
    Har kjøpt tre svibler og tre amarylles
    pluss en asalia. Huff a meg. Ble litt mye, litt tidlig det. hehe
    Er koselig å pynte med blomster. Heldigvis er jeg ikke allergisk
    for jeg har ikke et slikt flott lysthus å pynte med blomster.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  3. Wooow,har du fått SNÖ,Camilla???!!!
    Jag blir lite avundsjuk,här är det bara grått,mörkt regnigt och trist i dag...
    Snön gör ju att det blir lite ljusare.
    Det kliar i fingrarna nu,att få pynta till advent och förhoppningsvis får vi kanske lite snö,framöver...
    Vilka läckra kakor du bakat,,,jag får nog logga ut härifrån nu,Ha,hahaha!!!
    Ha det så GOTT!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. SNØ HER OGSÅ I DAG
    WOW FOR NOEN KAKER
    TAKK FOR TIPSET
    FÅR DI KANSJE TIL JEG OGSÅ DA(TORO)
    MEN GLASUREN ...TROR JEG IKKJE GÅR SÅ BRA
    NYDELIGE BILDER SOM ALLTID
    NYT KVELDEN SØTE CAMILLA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Det var mycket snö, har hört att det drar
    sig häråt med snöandet också. Och så
    jättefina cupcakes!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅ herrrligheten da, trodde aldri jeg skulle lengte etter snø...men jeg fikk en liten følelse av det nå...Alt blir lissom lysere da også nærmer vi oss fælt da min venn ,ho,ho...Har hatt leeeenge selskap med Michael Duble og hans julemusikk jeg...tror ikke det gjør seg på nett hvor lenge ...:)))) De muffinsene SKAL prøves,ser helt fantastisk ut altså!
    Spennende ting skjer nå om dagen kjære deg og må nok dele de med deg snart kjenner jeg...
    Helt frisk er denne dama nå, men nå begynner de andre her i huset....typisk det..innen helga MÅ alle være friske hvertfall:))Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  7. Åååååå....så kjempe kos med snø:) man får liksom en egen stemning både ute og inni seg selv:)
    Her er ikke noe snø enda og akkurat i år så er jeg litt glad for pga huset, håper å komme så langt som mulig ihvertfall utvendig før snøen kommer....
    Nydelige bilder og rosa Julestjerne som er helt deg:) nydelig vakre du:)
    Tusen takk for omtanke og operasjonen gikk bra...
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Jeg spillte julemusikk i dag jeg også!:) Det kommer nok litt og litt pynt opp fra nå av:)
    Muffinnsene du har laget så fantastisk gode ut!:)) Mmm
    Ha en herlig kveld!:)) Klem

    SvarSlett
  9. WAW OG DÅÅN:.. vet ikke ka eg skal skrive først...
    DE nydelige muffinsene. Og DE nydelige juleblomstene og DET nydelige bildet fra hagen.
    Jeg tror du er verdens beste muffinsbaker.
    Og peppekakemuffinsene fikk jeg og smake og de var knallgod. Firas fikk smake den siste og nam den slukte han fort ja.
    Og så har jeg brukt gaven fra Bjarte. Den var veldig fin på meg. Hihihi....

    SvarSlett
  10. Veldig fin blogg du har mamma den er veldig fin

    SvarSlett
    Svar
    1. Å skjønne Casper gutten ❤❤❤
      Tusen takk!

      Klem mamma ❤

      Slett
  11. Er tid for snø nå. Her var mye snø, men i helga forsvant den :(.
    Kommer nok snart mer enn nok :)
    De muffinsene ser jo helt superdupergode ut.
    Kos deg med snøen og juleblomstene dine :)
    Klem Inger

    SvarSlett
  12. Den rosa julestjernen var jo som skapt for deg, søte Camilla! Tenker at snøen også hjelper litt på julestemninga. Nå kjenner jeg at jeg blir smittet litt av førjulssteminga, gleder meg til desember:-))

    SvarSlett
  13. Hagen din ser ut som et koselig julekort, kjære Camilla!
    Nydelige dekket med snø. Kos deg masse med snø og nydelige rosa blomster.
    Alltid like koselig å kikke innom deg!
    Titti-klem

    SvarSlett
  14. Så koselig det blei med litt snø og så kjenner ein jo litt meir på julestemning og då,håper det ligger litt for er jo koselig:)
    Ikkje lenge før me kan pynte nå,har tatt inn litt stjerner og amaryllis og svibler,så koselig:)

    Ønsker deg ein fin dag søte deg,muffinsane var så søte:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Herlige bilder. <3 Her har vi fått et lett melisdryss.
    Ønsker deg flotte dager.
    Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)