Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad.

onsdag 5. september 2012

En liten luftetur.....

Hei hei!
Ja,etter en uke inne så måtte jeg en liten
tur ut i mitt lysthus i dag.
Formen er ok,men ikke helt på topp ennå.
Men å komme ut er jo medisin i seg selv,
ikke for å glemme blomstene da....

 

Ja,for i dag måtte jeg redde inn noen søte
blomster før de regnet vekk.
Surt vær,5 min sol,så øs pøs....
Så høsten er kommet,og det er helt ok.

Ikke mye høstfarger hos meg i dag,
men søte farger er det jo!
 

Så ble litt masse bilder i dag.....
 

Så nå er lysthuset skikkelig sommerlig...hi,hi.
Når det regner skikkelig er det veldig kos å sitte her.
 

Masse interiørblader har jeg i hyllen.
Se på søte små fugler .
Nyte stillheten.
Kaffe eller te.
(Sjokolade-alltid)
Ja mitt lille lysthus er en medisin i seg selv...
 

Neste år blir nok det litt mere planter
langs muren og på berget.
 

Blomster i fuglebadet må vite!

Det var så koselig å lufte seg litt.
Og plukke inn så masse søte blomster.
Så satser jeg på en enda bedre dag i morgen!


Tusen takk for alle skjønne kommentarer,
nå har jeg blogget i akkurat 6 mnd!
Har fått så mange herlige bloggvenninner.
Og dere gir meg så mye......
Tusen takk alle dere skjønninger!
Blir både rørt og glad...

En god klem
Camilla.



 

25 kommentarer:

  1. Fantastisk idyllisk lysthus du har!! Må jo være medisin bare å gå ut der. Takk for koselig hilsen hos meg også =)

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakkert du har det rundt deg, Camilla!:)Skikkelig medisin;)Godt å høre at formen er stigende!:)Ha det godt!:)

    SvarSlett
  3. Tack för underbara bilder,härligt att du är så pass bra,att du kunde gå ut i dag och "bjuda oss" på detta!!!
    Jag skulle mer än gärna "kose" mig i ditt fina lusthus, titta i interiörtidningar,dricka kaffe och äta choklad, insvept i en varm pläd,, medan höstregnet stillsamt smattrar mot rutorna...
    Ha en fin fortsättning på veckan och den kommande helgen!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Åh-fikk sånt "berg og dalbane sug" i magen når jeg så oversiktbilde av berget,trerene og lysthuset!!! Så flott-nydelig! Tenk å ha et eget berg i hagen! Ja,jeg er både blomster og steingal :) Og så er jeg så glad for at du fant på å blogge,så kos. Får lyst på et koselysthus med sjokolade jeg også. Men jeg er no litt heldig jeg og da, for vi har tak over terrassen og nå er det en "jungel" av blomster-og det er jo veldig bra. Gratulerer med seks mnd. håper at det blir mange mange fler :) Godt at du er bedre,hos oss er det yngste ungdommen vår som har blitt syk :( men som han sa, så var han ikke syk når vi lå strak ut, så vi blir sikkert ikke smittet...skjønn er han,ja.
    Nei nå må jeg stoppe,og så må du bli helt bra fort.
    Beste hilsen Britt,så kjekt dette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å hei steingale Britt....hi,hi!
      Så fint at du fikk deg en tur på tivoli i dag da....
      Tusen takk for dine flotte kommentarer,er så koselig å så gøy å "glede" deg med hage bilder!
      Håper du får en fin ettermiddag!
      Så surt ute at jeg tror jeg må bake noe...

      Klem klem.

      Slett
    2. Humrer og smiler!
      Klem igjen fra Britt

      Slett
  5. Nydelige bilder, nydelige farger og nydelige blomster. Lysthuset ditt på jo være en drømmeplass å være.
    Så deilig at du orket å bevege deg ut litt, få litt frisk luft i kroppen er balsam for kropp å skjel.
    Ønsker deg fortsatt god bedring, gode venn,
    Vit at jeg setter stor pris på deg(selv om vi aldri har møttes hi hi).

    Stor god klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. åååå holdt på å besvime her jeg sitter.. Ja jeg mast hverfall pusten....
    Fineste lysthuset i verden...

    Og der sitter verdens fineste jente inni og koser seg.
    Gåmann... ja ja. Camilla, dette er god medisin vil jeg tro. Så viss jeg blir syk nå, så kommer jeg her og setter meg og spiser sjokolade,.. :)

    Sov godt vennen... Så ses vi vel snart.
    Klem fra din venninne Margareth

    SvarSlett
  7. Hei flotte Camilla!
    Som alltid er det sååå koselig å titte innom deg :)
    Dine vakre bilder sprer glede og varme!
    Takk for dine fine ord hos meg, blir så glad!!
    Ønsker deg fortsatt god bedring ;)
    Må resten av uken din bli like herlig som deg!
    God klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Du kan å lyse opp du Camilla,selv når du er syk er du ei sol ♥
    Ja,vi misunner deg lysthuset :)
    Og du GRATULERER med 6 mnd som blogger,ikke rart du har fått så mange blogg venner:)Vi liiiker deg ♥

    Kraftige klemmer fra
    Bentevenn

    SvarSlett
  9. Så mange gladbilder.
    Det lysthuset ditt er bare sååå fint.

    La oss holde på sommerfølelsen så lenge det går.

    :) Inger

    SvarSlett
  10. For et flott lysthus, og så nydelig det var rundt lysthust ditt.
    Godt at du er blitt litt bedre. Kjedelig å ikke orke noe.
    Ønsker deg en herlig torsdag :)

    SvarSlett
  11. Bare en herlig stemmning i dette lille drømmelysthuset ditt...Jeg bare VET du koser deg der inne min venn:) Måtte formen bare bli stigende slik at helgen kan nytes:) De beste god berdringklemmer sendes over fra Porsgrunn idag:))))

    SvarSlett
  12. Hei søteste Camilla:)
    Du og du så koselig og fint du har det i lysthuset ditt,er ein fryd å sjå:)
    Godt du er blitt bedre og kan kose deg med all sjokoladen:)hihi fant billig sjokolade på Uca og gjett om eg tok noken ekstra,så godt:)
    Ønsker deg ein fin fin dag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Masse nydelige blomsterbilder :) Flott lysthus, skjønner at det er som medisin ja:) fint gjort utenfor der også, med berget og planene :)

    Ønsker deg en fin dag, og god bedring :)

    SvarSlett
  14. For noen nydelige bilder, jeg hadde ikke tenkt på å sette de fargene sammen , men det ble jo bare en herlig kombinasjon. Bildene dine oser av frodighet og raushet. En skikkelig vitamininnsprøtning på en gusten høstdag.
    Takk for inspirasjon og god bedring til deg. Gode klemmer :-) Anita

    SvarSlett
  15. hei,

    vakre bilder.
    nydelige farger.
    dette lysthuset er fint - er det "kjøpehus" eller hjemmesnekret?
    må være koselig med et slikt hus i haven. deilig når litt rufsevær. fint å sitte der og kose seg om kveldene også. vet det finnes forskjellige typer å få kjøpt - men jeg liker ditt veldig godt, derfor jeg spør om dette. store vinduer, enkel utforming. flott.

    takknemlig om du gidder svare. gjerne inne hos meg.

    ha en fin dag,
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  16. Hei skjønne Camillavennen :)

    Lysthuset ditt er bare såå fint :) Kan godt skjønne at det er medisin å være der :) Og så koselig det må være å sitte der å høre regnet tromme på vinduene :)
    Nydelige blomster og nydelige farger du har tatt inn :)
    Så godt å høre at formen er bedre, vennen, da håper vi at det går riktig veien :) Masse god bedring til deg :)

    Tror jammen vi har blogget omtrent like lenge, og sååå koselig det er :) Et så positivt sted med så masse herlige gode mennesker :)

    Ha en fin høstdag, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  17. Jeg bare elsker lysthuset ditt. Vi har et flott uterom, men jeg tenker meg at det må väre spesielt å sitte midt ute i "naturen" med vinduer på absolutt alle kanter!
    Håper du blir fort frisk, og får en fin helg!

    SvarSlett
  18. Godt du er på bedringens vei! Man må jo bare bli frisk med en gang man kommer inn i ditt eventyrlig vakre lysthus.
    Du er en humørspreder! Og bloggen din er nydelig og inspirerende! Ikke rart i det hele tatt at bloggen din går så godt etter bare 6 mnd. Gleder meg til neste innlegg!
    Fortsatt god bedring!
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  19. Så bra at du er på bedringens vei...skjønner godt at det er rekreasjon i ditt skjønne lysthus,der kan du jo forlenge sommeren litt også!!
    Masse friske klemmer fra meg,klm ingrid l

    SvarSlett
  20. Takk for herlig sommerstemning...selv om det er lite varme og regn.
    Nydelige farger og stemning som gir masse glede og energi:))

    SvarSlett
  21. For et herlig lite lysthus dere har, som du sier rene medisinen. Ja nå er høsten virkelig her, i dag satte vi på ovnen,synes det er litt tidlig med akkurat der.

    Fortsatt god bedring til deg.

    Klemmer

    SvarSlett
  22. GOD MORGEN SKJØNNE CAMILLA !
    Så bra att formen din er stigende !
    jeg tror jeg har fått de samme som deg.....
    Å det er så vakkert runt deg !
    lysthuset ditt er en fryd å så elsker jeg disse store svarte krukkene dine sukk!!!
    ønsker deg en fin dag min venn!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  23. Så skjønne bilder ! Nydelig lysthus dere har, og så vakre blomster!
    Ønsker deg en super helg!
    Klem T

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen på bloggen!
Blir glad!
Pga mye spam,måtte jeg dessverre lukke for anonyme kommentarer.


Klem Camilla ;)